being away from home makes me restless :C

so i work on art instead ;n;

awkwardnarturtle:

i-mahu:

There’s two types of anger one is dry and the other wet and basically wet anger is when your eyes water and your voice shakes and I hate that cause I feel weak when I’m crying while angry I like dry anger when your face is like stone and your voice is sharp I guess wet anger shows that you care too much and dry anger means you’re done.

This is the best description ever

transfolk:

aquarius- bad

pisces- bad

aries- good for ramming into things i suppose

taurus- ok i guess

gemini- no

cancer- extra bad

leo- nice

virgo- bad

libra- sometimes they ok but tbh dont waste ur time….

scorpio- ok

sagittarius- evil

capricorn- best

i fuck up the words gdi but the first line is supposed to say “You don’t have ta tell me if you don’t wanna.” frick man

So Kacey and I role play these two a lot and they’re like th e best buddies in the world and I told her I would make a comic of these two and childhood friends so here we go

i need to post here more often

i just dont understand how there can be so much wrong in one man

i mean

he’s so creepy

i dont know if i can keep watching this ono

Kacey asked me to draw Al in a GLAD commercial and this is what I came up with

► Name ➔ Demon chan
► Birth Place ➔ i dunno somewhere in California
► Where Do I live ➔ California
► Hair Color ➔ light brown
► Eye Color ➔ lighter brown
► Birthday ➔ July 7
► Gender ➔ female
► Lefty or Righty ➔ righty
► Happy? ➔ i really dont know—

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE
E

► Are you in love ➔i dunno maybe??
► Do you believe in love at first sight ➔ not really
► Are you afraid of commitments ➔ very
► Have you hugged someone within the last week? ➔ like 7 times a day uvu
► Have you ever had a secret admirer ➔ nope
► Have you ever broken your own heart? ➔ yyup
► Do you usually spend Valentine’s Day alone? ➔ yyup
► Short or long-term relationships? ➔ ????

TEN CHOICES

► Love or lust ➔ love
► Lemonade or iced tea ➔ i dont like either—
► Cats or Dogs ➔ i dUNNO
► A few best friends or many regular friends ➔ few best buds uvu
► Television or internet ➔ hhahah internet of course
► Pepsi or Coke ➔ cOKE
► Wild night out or romantic night in ➔ uH
► Day or night ➔ nnight
► Text or Call ➔ call
► Make-up or au naturel? ➔ uuhhh

TEN HAVE YOU EVER

► Been caught sneaking out? ➔ nope
► Fallen down/up the stairs? ➔ nnope
► Wanted something/someone so badly it hurt? ➔ yup
► Prank called a store? ➔ no
► Skipped school? ➔ nope
► Wanted to disappear? ➔ yes
► Spent all your money? ➔ yes
► Met a celebrity? ➔ not really
► Been really ill? ➔ yes

► Gotten high? ➔ course not

TEN PREFERENCES

► Smile or eyes ➔ smile
► Light or dark hair ➔ dark uvu
► Shorter or taller ➔ tall thank you ovo
► Intelligence or attraction ➔ u M
► Hook-up or relationship ➔ relationship
► Funny and poor or rich and serious ➔ rich and funny
► Mac or PC? ➔ pc
► Chapstick or lipstick? ➔ chapstick
► City or country? ➔ country
► Driving or walking? ➔ walking

LASTS


► Last phone call? ➔ me papa
► Last song you listened to? ➔ Afraid by The Neighborhood
► Last thing you ate? ➔ cheese burger ovo//
► Last thing you drank? ➔ apple juice
► Last place you were? ➔ this darn chair
► Last kiss? ➔ never ovo;;;
► Last picture taken? ➔ ????? we just dont know
► Last outfit? ➔ captain america shirt and shorts ovo!!
► Last purchase? ➔ i dont know it dont buy stuff often—

it looks almost like a made a mini story

Barbie girl
my chemical romance, Simple Plan y Good Charlotte && Internacional [SP,MCR, GC]
698,549 plays

always-alltimelow:

avender:

little-killer-girl:

folie-a-deuxme:

I DID NOT KNOW THAT THIS EXISTS 

HOLY SHIT THIS IS BEAUTIFUL

I almost refreshed my dash a second ago. I almost refreshed my dash a second ago and missed this.

OH MY GOD

i feel like kankri is really sassy or something like that

i love this guy so much

i love drawing this guy

Person: "Ça va?"
Other person: "Ça va. Ça va?"
Person: "Ça va."
#yup